مدرن پانل ( Modern panel )

تامین و تولید کننده انواع ساندویچ پانل در ایران

شرکت مدرن پنل  از سال 1392 فعالیت خود را در بخش تامین و تولید متریال های ( مصالح ) مورد استفاده  در صنایع ساختمانی با نام تجاری مدرن پانل شروع و به عنوان نماینده انحصاری ، تا به امروز  در زمینه صادرات و واردات و پخش انواع محصولات مورد نیاز در صنایع ساختمانی مشغول به فعالیت میباشد. خوشبختانه با سالها تلاش و کوشش توانسته ایم نماینده انحصاری یکی از بزرگ‌ ترین صادرکنندگان کشوری در این بخش خطیر باشیم. این شرکت همواره ارائه محصولات با بالاترین کیفیت و استفاده از جدیدترین خطوط تولید پیشرفته اروپایی را سرلوحه کار خود قرار داده است.

محصولات ما

 تولید انواع ساندویچ پانل شامل

  1. ساندویچ پانل سقفی
  2. ساندویچ پانل دیواری 
  3. ساندویچ پانل سردخانه 
  4. ساندویچ پانل کلین روم ( اتاق تمیز ) 

تولید انواع درب سردخانه 

تولید انواع فلاشینگ 

ساخت انواع کانکس

ساخت انواع کانال های پیش عایق 

مدرن پنل علاوه بر نماد اعتماد و گوهینامه استاندارد کیفیت محصولات ایرانی  دارای نمایندگی های  انحصاری در استان‌ های تهران .البرز . قزوین. همدان و مرکزی میباشد

به نقل از مدرن پنل: اهداف یک سازمان پاسخ به سوال “شما چه کاری انجام می دهید؟” نیست. این به طور معمول بر روی محصولات ، خدمات و مشتریان متمرکز است. برای روشن کردن باید به این سوال پاسخ دهد “چرا کاری که انجام می دهید مهم است؟”
سازمان ها باید اهداف خود را روشن کنند. و کارمندان سازمان باید اهداف را الهام بخش و انگیزشی بدانند. به طور خلاصه ، این علتی است که سهم فرد را در جامعه از طریق کار مشخص می کند. مشاغل برای سودآوری وجود دارند. اما آنها برای ایجاد تغییر نیز وجود دارند. از طریق کار ، افراد می توانند تغییر ایجاد کنند. آنها می توانند بخشی از میراث معنادار باشند.
کار باید هدفمند باشد. باید احساس معنی دار شود. برای روشن شدن ، این باید دلیلی باشد که در زندگی مردم تغییر ایجاد کند. باید در ایجاد دنیا به مکانی بهتر کمک کند. وقتی کارمندان احساس می کنند کارشان معنادار است ، عملکرد شغلی ، تعهد و تعامل بیشتری نشان می دهند – و در نتیجه رفاه را افزایش می دهند.
طول آن را کوتاه کنید
بنابراین یک هدف چگونه به نظر می رسد؟ مهمتر از همه ، آن را مختصر بیان کنید. فقط چند کلمه. بنابراین کارمندان می توانند آن را به خاطر بسپارند. و ، از آن برای راهنمایی اقدامات روزمره آنها استفاده کنید.

 

اگر به بازاریابی و مدیریت بازاریابی علاقه‌مند باشید و یا در این حوزه مشغول به کار باشید قطعا می‌دانید که بازار هدف یا Target Marketing یکی از اصطلاحات این حوزه است. انتخاب بازار هدف مناسب رابطه‌ی بین خریدار و فروشنده را بهبود و تقویت می‌نماید.

با شناختن بازار هدف می‌توانید بفهمید که دقیقا مخاطب شما به دنبال چه چیزی است و با این روش می‌توانید تمرکز کنید به چه منابعی نیاز دارید. به همین دلیل است که بیشتر کسب و کارها تمرکز خود را روی تبلیغات و هزینه‌های زیادی برای این کار می‌کنند تا به عبارتی بازار هدف و یا همان target marketing را در دست بگیرند و بشناسند.

دلایل ضروری برای شناختن بازار هدف مدرن پانل

منظور از شناختن بازار هدف این است که شما باید به شناخت کسانی و افرادی بپردازید که به محصولات و خدمات شما نیاز دارند و دقیقا و به طور صریح باید مشخص کنید که مخاطبان شما در کجا هستند و چگونه می‌توانید آن‌ها را پیدا کنید. اگر برای همه بازاریابی کنید در واقع نمی‌توانید همه را راضی نگه دارید و به عبارتی زمان و وقت خود را هدر و اتلاف می‌دهید.

حتی در بیشتر موارد دیده شده که بعضی از کسب و کارها از شناختن بازار هدف چشم پوشی کرده و آن را بی ارزش و اتلاف وقت تلقی می‌کنند. اما باید بدانید که این نوع از کسب و کارها سخت در اشتباهند و باید با اتخاذ و ایجاد شرایط مناسب به سراغ بازار کار بروید.

تعریف بازاریابی هدف

می‌توان بازار هدف را در جمله زیر خلاصه کرد:

«گروه و کسانی از افراد هستند که خصوصیات و ویژگی‌های مشترک دارند.»

مخاطبان هدف حتی ممکن است به چند گروه تقسیم شود و بر چند گروه تمرکز و هدف‌گیری شود. شما قبل از هر کاری باید مخاطبان خود را به طور دقیق شناسایی و کشف کنید تا ارمغان قابل قبولی را برای کسب و کار خود رقم زنید. شناخت بازار هدف به گونه‌ای نیست که یک بار انجام دهید و بعدا به فراموشی بسپارید باید بدانید تا زمانی که شما در حوزه و کسب و کار خود فعال هستید باید بازار هدف را نیز مد نظر قرار دهید و هر روز، بیشتر از قبل شناخت مخاطبان و دایره اهداف خود را در نظر بگیرید.

چرا افراد باید شما را انتخاب کنند؟

در این مورد از بازار هدف باید به این سوال پاسخ دهید چرا مشتریان و افراد باید محصولات شرکت مدرن پنل که ساندویچ پانل است را بخرند؟؟ آیا می‌توانید الگوها و موارد دیگر را ترسیم کنید؟؟ همه این موارد را باید بررسی کنید و بدانید مشتریان شما چه مزیت‌ها و نکات مثبتی را می‌توانند در محصول شما پیدا کنند و آن را بخرند.

چه کسانی به محصول و خدمات شما نیاز دارند؟

تنها به این مورد نمی‌شود اکتفا کرد و گفت که همه می‌توانند محصول من را که ساندویج پانل دیواری است بخرند و از آن استفاده نمایند بلکه باید بدانید محصول و یا خدماتی که به مخاطبان و مشتریان خود می‌دهید، برای چه رده سنی مناسب است یا از لحاظ جنسیت مناسب چه کسانی است.

برای مثال: اگر کار من فروش لپ تاپ است، باید بدانم لپ تاپی که برای فروش است مناسب چه رده سنی است، آیا مناسب گیمینگ و بازی‌های رایانه‌ایست یا مناسب نوجوانان یا کسانی که تحصیلات دانشگاهی دارند، یا حتی ممکن است برای کسانی که به حرفه و شغل خاصی مشغول‌اند، مناسب باشد. پس ابتدا باید بدانیم برای چه کسانی محصولاتمان را به فروش و عرضه می‌رسانیم سپس با توجه به آن برای کارمان تبلیغات و یا هر کار دیگری که نیاز است انجام دهیم.

باید بدانید مشتریان شما در کجا هستند؟

از موارد دیگر در شناسایی بازار هدف این است که بدانید مشتریان شما کجا هستند و چطور می‌شود آنان را پیدا کرد. آیا مشتریان شما جزو منطقه خاصی یا شهر خاصی هستند یا از هر شهر و هر نقطه‌ای افراد مختلف می‌توانند مشتری شما شوند. پس باید بدانید مشتریان شما در کدام منطقه جفرافیایی یا ایالت هستند.

رونق کسب و کار با شناختن بازار هدف

به عبارتی با شناختن بازار هدف و آشنایی کافی با مخاطبان و مشتریان خود می‌توانید فروش خود را چندین برابر نمایید و روی آن‌ها سرمایه گذاری کنید تا بعدا هزینه‌های هنگفتی برایتان ایجاد نشود و وقتی که برای آنان می‌گذارید به هدر نرود. همانطور که می‌بینید می‌توانید مشاهده کنید که با شناختن بازار هدف چقدر کارتان آسان می‌شود. شما چطور؟! برای کسب و کار خود بازار هدف را شناسایی کرده‌اید؟؟

ماموریت به هدف سازمان مربوط می شود و معمولاً به صورت مکتوب ابلاغ می شوند. مأموریت اظهاراتی از سازمان است که به سوالاتی درباره اینکه ما کیستیم ، برای چه چیزی ارزش قائل هستیم و کجا می رویم پاسخ می دهد. مطالعه انجام شده توسط شرکت مشاوره Bain and Company حاکی از آن است که 90٪ از 500 شرکت مورد بررسی نوعی اظهارات مأموریت  را صادر می کنند (بارت و باتز ، 1998). علاوه بر این ، نشان داده شده است كه شركتهایی با مأموریت و چشم انداز كاملاً شفاف ، كاملاً شناخته شده و مشترك با هم عمل می كنند ، بهتر از شركتهای فاقد آنها ، با این تذكر كه آنها فقط در مواقعی كه استراتژی و اهداف با آنها هم سو باشد به كارآیی مربوط می شوند.

اظهارات مأموریت اغلب طولانی تر از اظهارات دید است. بعضی اوقات بیانیه های مأموریت نیز شامل خلاصه ای از ارزش های شرکت است. ارزشها اعتقادات یک فرد یا گروه و یا سازمانی است که از نظر احساسی در آن سرمایه گذاری می شود.

بیانیه مأموریت استارباکس شش اصل راهنما را توصیف می کند که ، همانطور که مشاهده می کنید ، ارزش های سازمان را نیز بیان می کند:
  1. یک محیط کار عالی فراهم کنید و با احترام و وقار با یکدیگر رفتار کنید.
  2. از تنوع به عنوان یک مولفه اساسی در راه تجارت ما استقبال کنید.
  3. برای خرید ، فروش و یا ارائه خدمات بالاترین استانداردهای تعالی را اعمال کنید.
  4. مشتریان مشتاقانه و راضی همه وقت را توسعه دهید.
  5. به جوامع و محیط زیست ما کمک مثبت کنید.
  6. بدانیم که سودآوری برای موفقیت آینده ما ضروری است.

مدرن پنل تولید کننده انواع ساندویچ پانل سقفی، ساندویچ پانل پلی اورتان و دیواری

رهبری فروش و صادرات انواع ساندویچ پانل در بازارهای داخلی و خارجی

هر تجارت یا سازمان جدید با یک ایده فعالیت خود را آغاز میکند. پشت این ایده ها ، چشم انداز آنچه سازمان در صورت داشتن ساختار مناسب ، رهبری صحیح ، بودجه کافی و گروهی از افراد معتقد به چشم انداز وجود دارد ، می باشد.

چشم انداز در خصوص  هدف سازمان صحبت می کند و به همین دلیل مهم است که برای سازمان باید وجود داشته باشد.

انواع سازمان ها ، از جمله شرکت های نیمه دولتی ، سازمان های دولتی ، موسسات خیریه و سایر گروه ها از بیانیه های چشم انداز برای راهنمایی آنها با کارهای مهم خود استفاده می کنند. آنها باید مشخص کنند که چشم انداز در سازمان چه نقشی را ایفا می کند. بنابراین ، بیانیه چشم انداز چیست؟

تعریف چشم انداز استراتژیک و سازمانی

هر چشم انداز با یک رهبر بصیر آغاز می شود که قادر به ایجاد تصاویر ذهنی و کلامی از وضعیتهای مطلوب آینده است. همچنین برای رهبران بصیر مهم است که دیدگاه خود را با شرکای خود از جمله مشتریان ، تأمین کنندگان و کارمندان به اشتراک بگذارند.

هیئت مدیره باید اهمیت  لازم  برای تعریف اظهارات مأموریت ، چشم انداز و ارزش ها را درک کند. بیان چشم انداز مبنای هر کار دیگری است که آنها انجام می دهند. کارمندان برای مسیر طولانی مدت به بیانیه چشم انداز نگاه می کنند.

نوشتن بیانیه چشم انداز بخشی از روند برنامه ریزی استراتژیک چشم انداز است. این به برنامه ریزی ، زمان و ملاحظه نیاز دارد. برای هیئت مدیره مهم است که زمان کافی برای نوشتن بیانیه چشم انداز خود را بدهند زیرا این یک مرحله مهم در ایجاد یک تجارت است. به بیان ساده ، بیانیه چشم انداز سندی نوشته شده است که توصیف می کند یک سازمان به کجا می رود و وقتی به آن سازمان می رسد چگونه به نظر می رسد.

بیان بینایی می تواند کوتاه یا بلند باشد. طول بیانیه چشم انداز می تواند در مورد شرکت گویا باشد. بیانیه چشم انداز هدف شرکت ، آنچه شرکت در تلاش است و آنچه می خواهد به دست آورد را توصیف می کند.

با تشکر از شما؛ مدرن پنل تولیدکننده انواع ساندویچ پانل دیواری، سقفی و پلی اورتان

برنامه استراتژی، تعریف و کاربرد

برنامه ریزی استراتژیک یا strategic planning یک برنامه راهبردی و دقیق است که برای رسیدن به چشم‌انداز و اهداف آینده مدون و طراحی می‌گردد. داشتن یک استراتژی باعث می‌شود به سازمان کمک نماید تا آن را از واماندگی برهاند یا دچار سردرگمی و هرج و مرج نشود. داشتن یک برنامه ریزی استراتژیک به شما این امکان را می‌دهد تا بدانید دقیقا چه چیزی می‌خواهید، چارچوب‌ها و اهداف خود را نمایان سازید و هدف گذاری کنید.

تعریف استراتژی به زبان ساده

با کلمه استراتژی اولین چیزی که به ذهنمان می‌آید مدیریت است. حتی مدیران سازمان از کلمه استراتژی در کسب و کار خود زیاد استفاده می‌کنند. با استراتژی می‌توان آینده را رقم زد ولی در همین راستا تعدادی از سازمان‌ ها و کسب و کارها در کار خود موفق می‌شوند و عده‌ای نیز شکست می‌خورند. با استراتژی مناسب و دقیق می‌توان آرایش منابع و چندین تصمیم و اقدام منسجم را رقم زد.

اما اگر بخواهیم یک تعریف از استراتژی بگوییم، این است که اولین تعریف از استراتژی مربوط به ژنوفن است. او می‌گوید:

«استراتژی انجام کسب و کاری است که آن را می‌شناسید.»

تئوری‌ های استراتژیک سبب می‌شود بین مفاهیم عینیت و ذهنیت نوعی وحدت و هماهنگی ایجاد شود. با این حال اگر بخواهید یک تعریف خوب و دقیق از استراتژی بدانید، این نکته قابل ذکر است که در بین صاحب نظران در این حوزه اختلاف نظر وجود دارد و نظرات هر یک متفاوت و گوناگون است.

کاربرد برنامه استراتژی

برنامه ریزی استراتژی به نوعی کمک می‌کند تا اجرا و عملکرد سازمان بهبود یابد، تلاش و هم راستا کردن اعضا و کارکنان مورد توجه واقع شود و در آخر جهت‌گیری روشنی از اهداف و رویدادها منجر شود.

در زیر به برخی از کاربردهای برنامه استراتژیک اشاره نموده‌ایم:

  • جهت گیری آینده، مشخص کردن اهداف و تصمیم گیری درست
  • آماده سازی سازمان برای استفاده بهتر و دقیق‌تر از فرصت‌ها
  • آماده و پذیرا بودن برای هرگونه تغییرات چه داخلی و چه خارجی
  • هدایت سازمان مطابق با سیاست‌ها و خط مشی‌ها
  • سازماندهی بهتر و هدفمند کردن بهتر سازمان
  • موقعیت یابی برای آینده
  • مکانی برای رقابت و دیده شدن
  • برنامه ریزی استراتژیک با نگرش بلند مدت
  • ارتباط و جریان اطلاعات در بین کارکنان و کارمندان سازمان

برنامه استراتژیک یک برنامه هدفمند و رسمی است.

یکی از موارد مهم در این زمینه این است که برنامه استراتژیک دارای یک چارچوب مشخصی است و هدف از کلمه رسمی در اینجا عبارت است از این مورد که سطوح بالا و عنصر اصلی سازمان اقدام به تصمیم‌گیری می‌نماید. سپس این برنامه و تصمیمات به سطوح پایین‌تر انتقال می‌یابد.

داشتن یک استراتژی برای هر کسب و کار از اهمیت فوق‌ العاده‌ای برخوردار است و این دلایل روز به روز تغییر می‌کند. از جمله این تغییرات می‌توان به تکنولوژی‌های موجود، پیشرفته تر شدن آن‌ها، انتظارات و توقعات مشتری، انواع محصولات و خدماتی که رقبا عرضه می‌کنند اشاره نمود.

مزایای داشتن برنامه استراتژی برای سازمان‌ها

با سودآوری و طرح‌ های مختلف از استراتژی و رویکردهای آن می‌توان در افزایش بهره‌وری و تحقق اهداف آن را مشاهده نمود. همانند موارد زیر:

  1. سبب مدیریت دقیق‌تر و منظم شدن سازمان می‌شود.
  2. زمان و هزینه کمتری صرف ایرادات و خطاهای ایجاد شده توسط سازمان صرف می‌شود.
  3. نگرش و دید از مدیریت را ارائه می‌دهد.
  4. هر تغییری که قرار است در سازمان انجام گیرد از قبل مشخص می‌شود و شرایط عکس‌العمل در برابر آن ایجاد می‌شود.
  5. منجر به تقویت عملکرد کارفرمایان و کارکنان سازمان می‌شود.

استراتژی و موفقیت آن در کسب و کار

بررسی‌ ها و تحقیقات صورت گرفته در زمینه استراتژی باعث شده به این نتیجه رسید که استراتژی برای رسیدن سازمان‌ ها و کسب و کارها برای موفقیت امری ضروری و مهم است. و همین نقش موفقیت در کسب و کار را می‌توان در بسیاری از سازمان‌ها مشاهده نمود. دیجیتالی شدن و رونق یافتن فضای مجازی باعث شده تا نگاه به استراتژی تغییر یابد و مقوله استراتژی از موضوعات مهم و به روز مدیریت تلقی شود.

هر فرد باهوش و زرنگی می‌داند که برای رسیدن به موفقیت فردا باید تلاش زیادی کرد و نوسانات و نامنظمات موجود در سازمان را به گونه‌ای بهبود بخشید تا درصد این خطاها کاهش یابد. برنامه استراتژیک به سازمان‌ها کمک زیادی خواهد کرد تا به شکلی فعالانه اقدام به انجام کار نمایند همچنین به شرکت و سازمان این اجازه را می‌دهند تا به جای دیدن تغییرات و ناملایمات، نفوذ را شروع نمایند.

مدرن پنل با برنامه ریزی و داشتن استراتژی فروش همیشه در فروش ساندویچ پانل بخصوص ساندویچ پانل دیواری توانسته در بازار موفق عمل کند.

 

چارت سازمانی

چارت سازمانی و کاربرد آن

چارت سازمانی که با عنوان چارت سلسله مراتبی نیز شناخته می‌شود، برای نمایش سازمان و روابط، بخش‌ها، شغل‌ها و دیگر موارد مورد نیاز به کار رفته و آن را به تصویر می‌کشد. چارت سازمانی یا سلسله مراتبی برای رسیدن به اهداف و موفقیت‌ها در یک سازمان یا موسسه بسیار حائز اهمیت است.

در سراسر جهان و کل کشورهای دنیا از نمودارها و چارت‌های سازمانی برای ارتباط و دقیق و منظم شدن اهداف خود در تمام و سطوح سازمان استفاده می‌نمایند. اگر سازمان شما کوچک باشد و به این فکر کنید که سازمان‌های کوچک نیازی به چارت ندارد سخت در اشتباهید. سازمان شما چه کوچک باشد و چه مثل مدرن پنل تولیدکننده انواع ساندویچ پانل سقفی، دیواری و پلی اورتان چه بزرگ، باید اهداف خود را مشخص نمایید و همسو و مرتبط با ان‌ها حرکت کنید. اگر آشنایی لازم با انواع چارت‌ها و نمودارهای سازمانی را ندارید ادامه مقاله را بخوانید تا نگرشتان نسبت به داشتن چارت سازمانی تغییر یابد.

انواع مختلف چارت سازمانی

چارت سازمانی انواع مختلفی دارد که با شناختن هر یک از این چارت‌ها بهتر می‌توان تصمیم گرفت که کدام یک از این‌ها برای سازمان و موسسه شما مناسب و مرتبط است. انواع ساختار سازمانی و کاربرد هرکدام از این موارد در زیر ذکر شده است:

  1. چارت سازمانی سلسله مراتبی (hierarchical):

برای راحت‌تر فهمیده شدن اینکه چارت سلسله مراتبی چگونه است، باید بگوییم که یک نمودار از بالا به پایین تصور کنید که در این نوع، مهم‌ترین و اصلی ترین عضو سازمان در رده بالا قرار می‌گیرد و سپس افراد ارشد در زیر قرار می‌گیرند و به همین ترتیب این زیر مجموعه ادامه پیدا می‌کند تا آخرین سمت و جایگاه سازمان مشخص شود.

  1. چارت سازمانی پروژه‌ای (projectized):

همانطور که از نام این چارت مشخص است، این نوع چارت برای پروژه‌ها انجام می‌گیرد و این نوع سازمان به گونه‌ای متغیر است به طوریکه با تمام و پایان یافتن پروژه، ساختار نیز پایان و منحل می‌شود. چارت پروژه‌ای با عنوان نمودار درختی نیز شناخته می‌شود و حتی گاهی اوقات بعضی از افراد این نوع نمودار را با چارت سلسله مراتبی اشتباه می‌گیرند.

واضح، صریح و دقیق بودن پروژه، برنامه‌ریزی دقیق و مناسب با هدف، و از همه مهم‌تر افزایش مهارت و تجربه کارکنان یک سازمان از مزایا و نقاط قوت این نوع نمودار می‌باشد.

  1. چارت سازمانی افقی (horizontal)

چارت سازمانی افقی یا به عبارتی (horizontal) به نموداری گفته می‌شود که از تعداد لایه‌های کمتری نسبت به بقیه نمودارهای ذکر شده تشکیل یافته است. این نوع سازمان‌ها به دلیل اینکه تمایل به پیچیدگی زیادی ندارند ساختارشان افقی است و معمولا در این نمودار شرکت‌ها و موسسات تازه تاسیس شده یا به عبارتی استارت اپ‌ها در این رده قرار می‌گیرند.

  1. چارت سازمانی وظیفه‌ای (functional):

از دیگر نمونه‌ های رایج در چارت‌های سازمانی می‌توان به نمودار وظیفه‌ای اشاره نمود. در این نوع از مدیران متخصص و با مسئولیت استفاده می‌شود و به گونه‌ای انجام می‌گیرد که هر سرپرست یا مدیر مسئول و وظیفه بخش خودش را داراست.

  1. چارت سازمانی ماتریسی (matrix):

این نوع چارت تلفیقی از نمودار سازمانی پروژه‌ای و وظیفه‌ای است.

در چارت ماتریسی 3 نوع حالت وجود دارد:

  • ساختار ماتریسی قوی
  • ساختار ماتریسی متعادل
  • ساختار ماتریسی ضعیف

استفاده از اطلاعات کارکنان با یک دیگرو پویایی دو نمونه از مزایای این نوع نمودار سازمانی است.

  1. چارت سازمانی بخشی (divisional):

در نوع نمودار نیز همانطور که از اسمش پیداست به صورت بخش بخش است و تصمیم گیری در این نوع سازمان‌ها به سرعت و سریع و در عین حال غیرمتمرکز انجام می‌گیرد. در این نوع سازمان‌ها هر بخش تصمیمات، تدارکات، منابع خاص مربوط به خودش را داراست.

این نوع چارت نیز مزایایی همچون کاهش لایه‌های مدیریتی و سنجش و عملکرد هر بخش را داراست.

  1. چارت سازمانی دایره ای:

در این نوع نمودار اصلی‌ترین عضو سازمان در وسط دایره قرار می‌گیرد و به همین صورت لایه‌های بعدی سلسله مراتب‌های بعدی دایره را تشکیل می‌دهند. از مزایای این نوع چارت می‌توان به توانایی در ریشه یابی مشکل و رد و بدل کردن اطلاعات اشاره نمود.

چارت سازمانی و اهمیت داشتن آن

با داشتن یک چارت سازمانی خوب و دقیق می‌توانید اهداف، وظایف، تخصص‌های هر شخص را متناسب با کاری که قرار است انجام دهد، مشخص نمایید تا همسو و هماهنگ با اهداف و عملکرد شما انجام شود. همین باعث می‌شود تا بدانید از کارکنان خود چه انتظارات و توقعاتی دارید. حتی ممکن است این فرصت را به کارکنان و کارمندان خود دهید تا آن‌ها با یکدیگر ارتباط برقرار کرده و منجر به جریان اطلاعاتی شود.

ارزش های سازمان

ارز

  • صداقت و درستکاری
  • تعهد و مسئولیت پذیری
  • حفظ کرامت انسانی
  • خلاقیت و نو آوری
  • کار گروهی و بهبود سیستم

برای قیمت ساندویچ پانل های سقفی، دیواری و پلی اورتان با شماره 02144004900 تماس بگیرید.

ارزش های سازمانی اگر کسب و کاری راه اندازی کرده­اید و تا کنون ارزش­ های سازمانی کسب و کار خود را معین نکرده­اید، همین الان دست به کار می­شوید. مطالعه ­ی این مقاله به شما کمک می­کند تا ارزش­ های سازمان را شناخته و آن را به بهترین نحو برای کسب و کارتان تعریف کنید.

ارزش های سازمانی چیست؟

ارزش­ های سازمانی مجموعه­ای است از اصول، باورها، حدود و خط قرمز­هایی که هدایتگر اعمال و رفتار و افکار اعضای یک سازمان است. ارزش­هایی که تمام اعضای سازمان بر اساس آن عمل کرده و هنگام افزودن یک عضو جدید بر مقید بودن و دارا بودن این ارزش ­ها تاکید می­شود. در واقع ارزش سازمانی همان خط مشی کلی و به نوعی فرهنگ سازمانی کسب و کار شماست. این اصول DNA سازمان را تشکیل می­دهند اما لزوما یک برنامه ­ی بی نقص در رابطه با اصول صحیح و اخلاقی نیستند.

 بلکه بایدها و نبایدهایی متناسب با فعالیت شما و فراتر از هر قانون و قاعده­ای­ هستند که باید مورد عمل اعضای سازمان قرار گیرند. این ارزش­ های سازمانی در واقع چشم­انداز کوتاه مدت و بلند مدت مجموعه­ی شما را مشخص کرده و نشان می­دهد که شما قصد دارید از طریق چه کسانی و با چه روش ­هایی به اهداف کسب و کارتان جامه­ ی عمل بپوشانید.

تعیین ارزش­های سازمان چه مزایایی دارد؟

بسیاری اینگونه فکر می­کنند که لزومی به تعیین چنین خطوط و حدودی وجود ندارد و همین که سازمان روال عادی خود را طی کند کافیست. اما تعین ارزش­ های سازمانی می­تواند مزایایی داشته باشد که اگر از آن آگاه باشید، شاید دیگر در تعیین آنها تعلل نکنید.

  • از ابتدایی ­ترین مزایای تعیین ارزش سازمانی می­توان به تسهیل استخدام اعضای جدید در سازمان اشاره کرد. علاوه بر تسهیل استخدام، ارزش­های سازمانی می­تواند منجر به به­سازی فرآیند استخدام شود. شما می­توانید در آگهی استخدامی از یک مهندس کامپیوتر دعوت به همکاری کرده و اولین مراجعه­ کننده­ای که دارای لیسانس رشته­ ی کامپیوتر است را استخدام کنید. اما اگر ارزش­های سازمانی خود را تعریف کرده باشید، به جای اولین مراجعه­ کننده، می­توانید بهترین مراجعه ­کننده­ای که علاوه بر دارا بودن مدرک مورد نیاز، با فرهنگ سازمانی شما سنخیت داشته و ارزش­ های شما را داراست همکاری کنید. این امر علاوه بر رفع نیاز سازمانی، می­تواند دستیابی به اهداف سازمانی را تسریع ببخشد.
  • ارزش­ های سازمانی می­تواند منجر به افزایش اتحاد و انسجام گروهی در کسب و کار شما شود. این ارزش ­ها زمانی که مورد اطلاع همه­ ی اعضای سازمان باشد، مانند یک حلقه، مهره ­های مختلف کسب و کار را به هم متصل کرده و هر لحظه در ارتباط با هم قرار می­دهد و کمک می­کند تا اعضا همواره در یک خط مشی واحد که تامین کننده ­ی منافع اصلی سازمان است، حرکت کنند. در واقع این مسئله با ایجاد هماهنگی بین اعضا کمک می­کند تا همواره بدانند که به چه چیزی باید اهمیت بدهند و چگونه عمل کنند.
  • تدوین ارزش­های سازمانی عاملی برای ایجاد تمایز میان کسب و کار شما و رقبایتان خواهد بود. زمانی که چند سازمان و مجموعه در یک کسب و کار واحد فعالیت می­کنند، تعداد محدودی از آنها می­توانند موفق شده و بهترین عملکرد را داشته باشند. یکی از دلایل موثر این امر، فرهنگ و ارزش ­های سازمانی متفاوت آنهاست که منجر به پیشرفت و موفقیت یکی و شکست یا رکود دیگری می­شود. این تمایز از ابتدا، یعنی زمانی که نیروی انسانی قصد همکاری با یکی از این مجموعه ­ها را دارد، خودش را نشان می­دهد. زیرا نیروهای حرفه ­ای و با سابقه، در موقعیت شغلی مشابه، ارزش­ های سازمانی یک مجموعه را معیار انتخاب خود قرار می­ دهند.
  • در نهایت این ارزش­ها می­تواند متضمن ارتباط مطلوب شما با مشتریان و مخاطبان کسب و کارتان باشد. شما با تعیین ارزش­ های سازمانی تمایز خود را با دیگر شرکت ­های فعال در این کسب و کار برای مشتریان خود مشخص می­کنید و از این طریق می­توانید همیشه مشتریان خاص خود را داشته باشید. به این معنا که مشتریانی که با ارزش ­های سازمانی شما موافق و همسو هستند، همیشه در هنگام خرید یا هر فعالیت مربوط به کسب و کار شما، سازمان شما را انتخاب کرده و به سراغ مجموعه­ ها­ی دیگر نمی­روند.

ارزش های سازمانی شما چیست؟

شما با تدوین ارزش­ های سازمانی مخصوص خود می­توانید اولین گام را در راستای مدیریت و پیشرفت کسب و کارتان بردارید و مسیر رسیدن به اهداف تیمی را کوتاه­تر کنید. این اولین و البته مهم­ترین گام در مسیر موفقیت شماست.

  • تمایز در تولید محصولات جدید و نوآورانه
  • رهبری در ارائه قیمت های معقول و اقتصادی با افزایش بهره وری
  • تمایز در تولید محصولات منحصر به فرد
  • رفتار محترمانه با مشتریان
  • تنوع تولیدات
  • فناوری جدید در تولید با تکنولوژی ایتالیا
  • خدمات پس از فروش ویژه

در تجارت ، مزیت رقابتی نوعی ویژگی است که به سازمان ها  امکان می دهد تا بهتر از رقبای خود عمل کنند. یک مزیت رقابتی ممکن است شامل دستیابی به منابع طبیعی مانند سنگ معدن های با درجه بالا یا منبع کم هزینه ، نیروی کار بسیار ماهر ، موقعیت جغرافیایی ، موانع ورود بالا باشد.

اصطلاح مزیت رقابتی به توانایی بدست آمده از طریق ویژگی ها و منابع برای عملکرد در سطحی بالاتر از دیگران در همان صنعت یا بازار گفته می شود. همانند شرکت مدرن پنل در بازار رقابتی فروش ساندویچ پانل که با توجه به قیمت مناسب و رقابت بالا در این حوزه توانسته در سطح بالایی از بازار در حوزه فروش ساندویچ پانل جای گیرد. مطالعه این مزیت به دلیل مسائل معاصر در مورد سطح عملکرد برتر شرکت ها در بازار رقابتی امروز ، علاقه عمیق تحقیقاتی را به خود جلب کرده است. مزیت رقابتی اهرمی است که یک تجارت نسبت به رقبای خود دارد. این می تواند با ارائه ارزش بهتر و بیشتر به مشتری بدست آید. تبلیغ محصولات یا خدمات با قیمت های پایین تر یا کیفیت بالاتر باعث توجه مصرف کنندگان می شود. بازارهای هدف این محصولات یا خدمات منحصر به فرد را تشخیص می دهند. این دلیل وفاداری به نام تجاری است، یا اینکه چرا مشتریان یک محصول یا خدمات خاص را بر دیگری ترجیح می دهند.

 

با سلام و تشکر از شما بازدید کننده گرامی

مدیر عامل شرکت مدرن پانل

شرکت مدرن پنل با همکاری رسمی با شرکت آریا بارون توس با سابقه چندین ساله در تولید محصولاتی مانند ساندویچ پانل و انواع درب سردخانه ای و کانکس یکی از بزرگترین و مهمترین صادرکنندگان کشوری است. 
شعار شرکت مدرن پنل همیشه تولید محصول با کیفیت بوده و خواهد بود به همین دلیل همیشه از جدیدترین خطوط تولید پیشرفته اروپایی برای تولید محصولات شرکت مدرن پانل استفاده می شود.

به عنوان مدیرعامل شرکت مدرن پانل به عنوان یک نماینده رسمی سر لوحه اعتماد و کیفیت در زمینه محصولات تولیدی مانند ساندویچ پانل سقفی، ساندویچ پنل پلی اورتان، کانکس و کانال های پیش عایق است.
مدرن پانل به عنوان نماینده انحصاری شرکت آریو بارون توس در استان های تهران، البرز، قزوین ، همدان و مرکزی است. ما به عنوان نماینده شرکت همیشه به دنبال ایجاد یک فضای اطمینان برای مشتریان بودیم و هستیم و هدف اصلی ما جلب رضایت شماست.

برای خرید انواع ساندویچ پانل سقفی ، دیواری و پلی اورتان و همچنین اطلاع از قیمت ساندویچ پانل با تلفن  02144004900 و یا از طریق واتس آپ با کارشناسان ما در ارتباط باشید . 

امتیاز