مشاهده تصاویر پروژه های ساندویچ پانل مدرن پانل | تصاویر پروژه ها

ساندویچ پانل (Sandwich Panels)

ساندویچ پانل چیست؟ ساندویچ پانل یک محصول نوین ساختمانی جایگزین آجر و سیمان است که از 3 لایه کامپوزیتی تشکیل شده است. ساندویچ پانل یک لایه میانی از جنس فوم عایق دارد و 2 لایه بیرونی (لایه رویه و زیره) از جنس ورق فولادی است. ساندویچ پانل (به انگلیسی Sandwich Panels) یا پانل ساندویچی در ساخت سریع سازه ها، سوله ها، کانکس ها و خانه های پیش ساخته کاربرد دارد.

پنل ساندویچی در دو نوع دیواری و سقفی ساخته می‌شود و استحکام سازه را بالا می‌برد. برای انتخاب نوع ساندویچ پانل بایستی به شرایط سازه توجه نموده، سپس با توجه به آن پانل مورد نیاز را انتخاب کرد. ساندویچ پانل‌ها قابلیت سفارشی سازی دارند و در انواع و طرح متنوع با توجه به نیاز مشتری ساخته می‌شوند.

جنس ورق فلزی پانل‌ها معمولا از ورق آلوزینک، گالوانیزه و آلومینیوم بوده و جنس هسته میانی از فوم پلی یورتان، پلی استایرن، پشم سنگ و پشم شیشه است. فوم میانی پانل عایق حرارت و رطوبت است و پانل‌های ساندویچی را به گزینه‌ای مناسب برای ساخت انواع ساختمان و سازه تبدیل می‌کند.

قیمت هر متر مربع ساندویچ پانل
سرفصل مقاله

 

انواع پانل سقفی، دیواری، سردخانه و …
مشخصات فنی طول بین 2 تا 14 متر، ضخامت 4 تا 18 سانتی متر، عرض بین 1 تا 1.08 متر
جنس ورق ها ورق گالوانیزه، استیل، آلومینیوم و آلوزینک
جنس فوم عایق میانی فوم پلی یورتان، پشم سنگ، پشم شیشه و پلی استایرن
مزایای ساندویچ پانل عایق حراتی و صوت، مقاومت بالا در برابر زلزله و بلایای طبیعی، وزن سبک، قیمت مقرون به صرفه
کاربرد پانل کانکس، خانه پیش ساخته، انواع سردخانه،سوله های صنعتی و ورزشی و …
انواع ساندویچ پانل
دو کاربرد اصلی ساندویچ پانل ها
پانل ساندویچی
ساختار اصلی انواع ساندویچ پنل

انواع ساندویچ پانل کدامند؟

پانل‌های ساندویچی در دو گروه اصلی ساندویچ پانل دیواری و ساندویچ پانل سقفی قرار می‌گیرند. هر کدام از انواع ساندویچ پانل با توجه به ساختار و جنس لایه‌ها، دارای کاربری متفاوتی هستند. در ادامه با پانل‌های دیواری و سقفی، بیشتر آشنا می‌شوید.

1.ساندویچ پنل سقف

ساندویچ پانل سقفی برای سقف انواع سازه‌ها استفاده می‌شود. مقاومت بالایی در برابر شرایط جوی متفاوت دارد و از نفوذ برف و باران به داخل ساختمان جلوگیری می‌کند. ضخامت پانل‌های سقفی معمولا بین 4 تا 10 سانتی متر است و تفاوت آن با نوع دیواری در جنس ورق فلزی بیرونی است.

پنل ساندویچی سقفی، دارای گام‌های بلند برای همپوشانی است تا از ورود آب به داخل سازه جلوگیری کند. لایه ورق فلزی بیرونی پانل معمولا از جنس آلوزینک و گالوانیزه است تا در مناطق مرطوب، خورده یا پوسیده نشود. فوم عایق پانل نیز بر اساس کاربرد سازه انتخاب می‌شود تا در برابر حرارت و صوت مقاوم باشد.

2.ساندویچ پنل دیوار

ساندویچ پانل دیواری برای ساخت دیوار انواع سازه‌ها استفاده می‌شود و دارای گام‌هایی با ارتفاع کم است. ضخامت پانل‌های دیواری بر اساس کاربری سازه انتخاب می‌شود، برای مثال دیواره‌های سردخانه نیاز به ضخامت 10 سانتی‌متر دارند. اما سایر سازه‌ها با ضخامت کمتر معمولا بین 2 تا 4 سانتی‌متر نیز ساخته می‌شوند.

پانل‌های ساندویچی دیواری به سرعت ساخته شده و به راحتی نصب می‌شوند. به دلیل دوام و عمر طولانی که دارند، در ساخت انواع سازه اعم از دیوار انبارها، سردخانه‌ها،  سالن‌ها و… مورد استفاده قرار می‌گیرند و ایمنی سازه را تضمین می‌کنند.

ویژگی های خرید انواع ساندویچ پانل
ویژگی های خرید انواع ساندویچ پانل
قیمت هر متر مربع ساندویچ پانل
عوامل موثر بر قیمت ساندویچ پانل

 

لیست قیمت ساندویچ پانل متر مربع

نوع پانل فوم عایق جنس ورق ضخامت عرض
قیمت هر متر مربع ساندویچ پانل دیواری پلی یورتان آلوزینک ۴ ۱۰۰
قیمت هر متر مربع ساندویچ پانل سقفی پلی یورتان گالوانیزه ۴ ۱۰۰
قیمت هر متر مربع ساندویچ پانل دیواری پلی استایرن آلوزینک ۶ ۱۰۰
قیمت هر متر مربع ساندویچ پانل سقفی پلی یورتان گالوانیزه ۶ ۱۰۰
قیمت هر متر مربع ساندویچ پانل دیواری پلی یورتان آلوزینک ۷ ۱۰۰
قیمت هر متر مربع ساندویچ پانل سقفی پلی یورتان آلوزینک ۸ ۱۰۰
قیمت هر متر مربع ساندویچ پانل دیواری پلی یورتان گالوانیزه ۸ ۱۰۰
قیمت هر متر مربع ساندویچ پانل سقفی پلی یورتان آلوزینک ۱۰ ۱۰۰
قیمت هر متر مربع ساندویچ پانل دیواری پلی یورتان گالوانیزه ۱۰ ۱۰۰
قیمت هر متر مربع ساندویچ پانل سقفی پلی یورتان آلوزینک ۱۲.۵ ۱۰۰
قیمت هر متر مربع ساندویچ پانل دیواری پلی یورتان آلوزینک ۱۵ ۱۰۰

قیمت ساندویچ پانل

قیمت ساندویچ پانل بر اساس نوع ورق، فوم، نوع متریال، متراژ و نوسانات اقتصادی تعیین می‌شود. قیمت ساندویچ پنل یا پنل ساندویچی با توجه به کیفیت بالایی که دارد، به‌صرفه است؛ از همین رو در بازار خواهان زیادی دارد. پانل‌های ساندویچی جایگزین مصالح سنتی مانند آجر و سیمان شده‌اند و به نسبت این مصالح، کاملا اقتصادی و مقرون به صرفه هستند. شما عزیزان می‌توانید بر اساس نوع پروژه، ساندویچ پنل مورد نظر خود را با قیمت مناسب سفارش دهید و در کمترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

1- قیمت هر متر مربع ساندویچ پانل

قیمت هر متر مربع ساندویچ پانل با توجه به نوسانات موجود در بازار ارز، روزانه در حال تغییر است. از آنجایی که ورق رویی و زیرین ساندویچ پنل‌ها از جنس فلز است، قیمت روزانه آهن، بر روی قیمت پانل‌ها تاثیر می‌گذارد.

برای تعین قیمت هر متر پنل، جنس ورق فلزی پانل نیز حائز اهمیت است. علاوه بر نوع ورق فلزی، متراژ و نوع فوم میانی نیز بر روی قیمت تاثیر می‌گذارد. از همین رو برای تعیین قیمت دقیق با کارشناسان فروش مدرن پانل تماس بگیرید.

2- قیمت ساندویچ پانل ارزان چقدر است؟

در صورتی که برای ساخت انواع سازه و ساختمان، محدودیت بودجه دارید. بهتر است از ساندویچ پانل ارزان استفاده کنید تا هزینه‌های کلی ساخت و ساز کاهش یابد. برای مثال ورق فلزی آلومینیوم به نسبت ورق گالوانیزه و آلوزینک قیمت کمتری دارد و برای کاهش هزینه‌ها بسیار مناسب است.

البته علاوه بر دو لایه ورق فلزی، نوع فوم میانی نیز در کاهش هزینه‌ها تاثیرگذار است. به همین خاطر برای خرید ساندویچ پانل ارزان با کارشناسان فروش مدرن پانل تماس گرفته و مشاوره قبل از خرید دریافت کنید. کارشناسان فروش، شما را برای انتخاب پانل ساندویچی ارزان راهنمایی می‌کنند تا انتخاب درستی داشته باشید.

3- قیمت هر متر مربع ساندویچ پانل سقفی چقدر است؟

ساندویچ پانل‌ها در دو نوع سقفی و دیواری تولید می‌شوند و قیمت پانل سقفی با دیواری متفاوت است. برای خرید ساندویچ پانل سقفی با قیمت مناسب بایستی به نوع پانل، ضخامت و ابعاد آن توجه نمود. سپس جهت خرید با کارشناسان فروش مدرن پانل تماس گرفته و از قیمت دقیق پانل سقفی مطلع شد. همچنین شما عزیزان می‌توانید پنل ساندویچی دلخواه خود را با قیمت مناسب سفارش داده و در کوتاه‌ترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

4- قیمت هر متر مربع ساندویچ پانل دیواری چقدر است؟

برای محاسبه قیمت ساندویچ پانل دیواری بایستی نوع پانل و متراژ آن را تعیین نموده و سپس استعلام قیمت بگیرید. پنل ساندویچی دیواری به دلیل مزایای زیاد در ساخت انواع سازه استفاده می‌شود و به نسبت مصالح سنتی قیمت مناسب‌تری دارد. بنابراین جهت اطلاع از قیمت به روز ساندویچ پانل با مدرن پانل تماس بگیرید. (۰۹۱۲۲۹۴۹۸۹۱)

خرید و قیمت انواع ساندویچ پانل

جهت سفارش انواع ساندویچ پانل تماس بگیرید.

بهره برداری و راه اندازی پروژه ساندویچ پانل

 

لیست قیمت انواع ساندویچ پانل
نوع پانل فوم عایق جنس ورق ضخامت قیمت(به ازای هر متر مربع)
ساندویچ پانل سقفی پلی یورتان گالوانیزه ۴ از 350تومان تا 450تومان
ساندویچ پانل سقفی پلی یورتان گالوانیزه 5 از 400تومان تا 500تومان
ساندویچ پانل سقفی پلی یورتان گالوانیزه 6 از 450تومان تا 550تومان
ساندویچ پانل دیواری پلی یورتان گالوانیزه 4 از 300تومان تا 400تومان
ساندویچ پانل دیواری پلی یورتان گالوانیزه 5 از 350تومان تا 450تومان
ساندویچ پانل دیواری پلی یورتان گالوانیزه 6 از 400تومان تا 500تومان
ساندویچ پانل سردخانه ای پلی یورتان گالوانیزه 10 از 600تومان تا 700تومان
ساندویچ پانل دکوراتیو پلی یورتان گالوانیزه 4 از 400تومان تا 500تومان
ساندویچ پانل پی وی سی XPS پی وی سی 10 از 500تومان تا 600تومان
ساندویچ پانل فوم پلی یورتان پلی یورتان گالوانیزه 4 از 350تومان تا 450تومان
ساندویچ پانل فوم xps xps گالوانیزه 4 از 400تومان تا 500تومان
ساندویچ پانل پشم سنگ پشم سنگ گالوانیزه 5 از 500تومان تا 600تومان
ساندویچ پانل پلی استایرین پلی یورتان گالوانیزه 4 از 250تومان تا 350تومان
ساندویچ پانل درب سردخانه ای پلی یورتان گالوانیزه 10 از 700تومان تا 700تومان
ساندویچ پانل سقفی طرح شادولاین پلی یورتان گالوانیزه 0.5 از 250تومان تا 350تومان
ساندویچ پانل کرکره ای پلی یورتان گالوانیزه 0.5 از 250تومان تا 350تومان
ساندویچ پانل طرح چوب پلی یورتان فایبرگلاس 4 از 450تومان تا 550تومان
ساندویچ پانل ضدحرق پشم سنگ گالوانیزه 5 از 600تومان تا 700تومان
ساندویچ پانل کامپوزیت پشم سنگ گالوانیزه 5 از 500تومان تا 600تومان
ساندویچ پانل اتاق تمیز پلی یورتان گالوانیزه 4 از 550تومان تا 650تومان

عوامل تاثیرگذار بر قیمت ساندویچ پانل

قیمت هر متر مربع ساندویچ پانل به عوامل مختلفی مانند جنس ورق، نوع فوم عایق، ضخامت و ابعاد پانل‌ها، کاربری آن‌ها و نوسانات بازار ارز بستگی دارد. معمولا قیمت پانل سقفی از قیمت ساندویچ پانل دیواری بیشتر است. همچنین عایق پشم سنگ و پشم شیشه قیمت بیشتری نسبت به عایق پلی استایرن دارد.

از همین رو برای استعلام دقیق قیمت و کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه، نیاز است با کارشناسان فروش مدرن پانل تماس بگیرید. شما می‌توانید برای انتخاب نوع پانل و طرح آن نیز مشاوره دریافت کنید تا خرید رضایت بخشی داشته باشید.

کاربرد ساندویچ پانل
انواع کاربرد ساندویچ پانل در صنایع مختلف
مزایا ساندویچ پانل
10 مزیت اصلی انواع ساندویچ پانل

کاربرد ساندویچ پانل‌

کاربرد ساندویچ پانل گسترده است و با توجه به مزایایی که دارند، در ساخت انواع سازه و ساختمان استفاده می‌شوند. از جمله این کاربردها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ساخت سوله و سازه‌های صنعتی
  • خانه پیش ساخته
  • کانکس
  • انواع سردخانه
  • سالن‌ها و استادیوم‌های ورزشی
  • سازه‌های صحرایی مانند درمانگاه، بیمارستان و اقامتگاه
  • ساختمان‌های ویلایی، مسکونی، اداری و تجاری

انواع ساندویچ پانل به دلیل ویژگیها و مزایایی که دارند، برای ساخت ساختمان‌ها و سازه‌ها استفاده می‌شوند. دلایل استفاده از این پانل‌ها به شرح زیر است:

  • وزن سبک: پانل‌ها به دلیل داشتن فوم عایق فشرده، دارای وزن کم هستند و همین مسئله وزن کلی ساختمان را کاهش می‌دهد.
  • استحکام بالا: علی‌رغم وزن سبکی که پانل‌ها دارند، در برابر ضربه و فشار مقاوم هستند. همین امر باعث برتری آن‌ها به نسبت مصالح سنتی مانند آجر می‌شود.
  • ضد حریق: ساندویچ پانل‌ها با توجه به نوع فوم، در برابر حرارت و آتش از خود مقاومت نشان می‌دهند. همچنین از گسترش آتش جلوگیری کرده و خسارات مالی و جانی را کاهش خواهند داد.
  • عایق صوتی و رطوبت: انواع فوم ساندویچ پانل در برابر رطوبت و صوت مقاوم هستند و از نفوذ صدا و آب به داخل ساختمان جلوگیری می‌کنند.
  • هزینه تامین و نگهداری کم: ساندویچ پنل‌ها در مقایسه با سایر مصالح عمر بیشتری دارند. همچنین هزینه‌های تعمیر و نگهداری آن‌ها پایین است و به راحتی نصب و اجرا می‌شوند.

نحوه اجرا و نصب ساندویچ پانل

برای نصب ساندویچ پانل بایستی از افراد متخصص و نصابان حرفه‌ای کمک گرفت. زیرا محل نصب پانل‌ها بایستی با ابزار آلات مخصوص محکم شود تا کارایی بهتری داشته باشند. پانل‌ها با کمک پیچ واشردار و چسب عایق در جای خود سفت می‌شوند و از سازه در برابر حوادث طبیعی و غیر طبیعی محافظت می‌کنند.

پس از قرار گرفتن پانل‌ها در جای خود، بایستی برای آب‌بندی و درزگیری سازه از اسپری پلی یورتان استفاده کرد. چسب پلی یورتان تمای درزها را می‌پوشاند و از نفوذ باران، برف، سرما، گرما و باد به داخل ساختمان جلوگیری می‌کند.

فوم ساندویچ پانل
انواع فوم ساندویچ پانل
ورق ساندویچ پانل
انواع ورق مورد استفاده در پانل ساندویچی

بهترین زمان برای خرید ساندویچ پانل چه موقع است؟

بهترین زمان خرید ساندویچ پانل، بعد از مرحله طراحی پلن و نهایی شدن نقشه است. برخی از کارفرما‌ها و مدیران پروژه، خرید ساندویچ پنل را به لحظات آخر موکول می‌کنند و امکان دارد فرآیند پروژه با وقفه رو‌به‌رو شود.در صورتی که پانل‌ها باید ابتدا خریداری شده و در انبارهای مخصوص نگهداری از مصالح، قرار بگیرند.

در انبارها، مصالح مدرن بایستی طبق استاندارد نگهداری شوند تا برای ساخت ساختمان و سازه استفاده شوند. برای نصب پانل‌ها نیز لوازم جانبی مخصوص نیاز است که باید آنها نیز تهیه شده و در محل امن نگهداری شوند تا هنگام ساخت مورد استفاده قرار گیرند.

مشخصات فنی ساندویچ پانل
مشخصات طول، عرض، ضخامت انواع پانل
جنس ورق ساندویچ پانل
انواع ورق رویه و زیره ساندویچ پانل

مشخصات فنی ساندویچ پانل‌

به طور معمول، عرض ساندویچ پانل‌ها 1 متر بوده و طول آن‌ها بر اساس نوع پروژه، متغیر است. ضخامت عایق‌ها نیز بر اساس کاربرد آن‌ها متفاوت است و در مناطق حساس از فوم عایق با ضخامت بالا استفاده می‌شود.

انتخاب نوع ورق فلزی و ضخامت آن، کاملا بستگی به کاربرد ساندویچ پانل دارد. جنس ورق‌ها به گونه‌ای است که از رشد قارچ، خزه و جلبک و باکتری جلوگیری می‌کند. پانل‌ها به راحتی قابل شستشو هستند و مقاومت بالایی در برابر پوسیدگی و فرسودگی دارند.

انواع ورق ساندویچ پانل

ساندویچ پنل ها با دارا بودن دو ورق فلزی مقاوم، توانایی مقابله با هرگونه فشار، ضربه، تنش و کرنش و در نهایت مقاومت در برابر زلزله، سیل، طوفان و … را دارند. در خصوص جنس ورق ها می توان گفت، پانل ها غالبا با ورق های فلزی چون گالوانیزه، آلوزینک، استیل، آلومینیوم و … طراحی ساخته می شوند. با این وجود دو ورق گالوانیزه و آلوزینک به دلیل قیمت مقرون به صرفه و همچنین مقاومت نسبتا بالاتر نسبت به دو ورق دیگر، در این محصولات به عنوان ورق ساندویچ پانل، بیشتر استفاده می شوند.

انواع فوم ساندویچ پانل

انواع ساندویچ پانل همان طور که اشاره شد در لایه های داخلی خود برای مقاومت در برابر حرارت، سرما و گرما و … دارای فوم های تزریقی ویژه ای هستند. این فوم ها از جنس های متنوعی چون فوم پلی یورتان، پلی استایرن، XPS، پشم سنگ و پشم شیشه است که با توجه به کاربرد و مشخصات کلی پانل، فوم ساندویچ پانل تعیین می شود.

فروشنده ساندویچ پانل

شرکت صنعتی مدرن پانل به عنوان نماینده رسمی فروش انواع ساندویچ پانل آریا بارون در شهر تهران به شمار می رود. این شرکت کلیه محصولات این برند محبوب را به طور کامل با قیمتی ایده آل و کیفیت فوق العاده به فروش می رسانند. جهت خرید و استعلام قیمت ساندویچ پانل در انواع مختلف با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

جمع بندی برای ساندویچ پانل

ساندویچ پانل‌ها، مصالحی مدرن و مقاوم هستند که به دلیل وزن سبک، استحکام بالا و قیمت مناسب جایگزین مصالح سنتی شده‌اند. پانل های ساندویچی در دو نوع دیواری و سقفی تولید می‌شوند و در مکان‌ها و مناطق مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند.

پانل‌ها دارای طرح و رنگ متنوع هستند و طراحان و معماران می‌توانند متناسب با کاربری سازه، پنل مناسب را انتخاب کنند. شما عزیزان می‌توانید برای سفارش انواع ساندویچ پانل با کیفیت بالا و قیمت مناسب با شماره تلفن 09122949891 تماس گرفته و مشاوره قبل از خرید دریافت کنید.

ساندویچ پانل + قیمت ساندویچ پنل | مشخصات فنی، انواع و خرید

  • کدام نوع ساندویچ پانل ارزان است؟

    برای انتخاب ساندویچ پانل ارزان بایستی فاکتورهای بسیاری را در نظر گرفت، همچنین بایستی از پنل‌های به‌صرفه استفاده نمود. برای خرید پانل ساندویچی با قیمت مناسب با مدرن پانل تماس بگیرید.

  • چرا استفاده از ساندویچ پانل به نفع ماست؟

    پانل‌های ساندویچی مقاومت بالایی دارند، از سازه در برابر نفوذ سرما و گرما محافظت می‌کنند و ضد حریق هستند. از همین رو استفاده از آنها برای ساخت انواع سازه و ساختمان به نفع ماست.

  • قیمت روز ساندویچ پانل چقدر است؟

    ساندویچ پانل قیمت روز همانطور که اشاره کردیم به عواملی چون ابعاد، متریال مورد نظر، برند سازنده، قیمت روزانه ارز و آهن و … بستگی دارد. با این وجود می توانید با شماره 44004900-021 در ارتباط باشید و قیمت روز انواع ساندویچ پانل را استعلام بفرمایید.

مدرن پانل
مدرن پانل

مدرن پانل تامین و عرضه کننده انواع ساندویچ پانل با استاندارد روز دنیا

پروژه ها

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

× Send
سوالی دارید؟ ما در واتساپ آنلاین هستیم

سفارش بهترین و باکیفیت ترین

ساندویچ پانل های سقفی | دیواری | سردخانه | پشم سنگ

👇تماس بگیرید👇